Sommarkväll

Idag var jag uppe i tid, men sen vid ett-tiden blev jag så jäkla trött så jag tänkte att jag skulle ta en powernap. Men så ställde jag tydligen ingen klocka så jag vaknade klockan fyra haha :( Sen lagade jag mat, men jag var lat och gjorde bara korv och makaroner hehe. Men gjorde stuvade makaroner så pluspoäng på det. Provade nån ny och jag var riktigt duktig för de smaka fan riktigt bra :) Mycket godare än de sättet jag gjort på tidigare. Sen så tog jag i alla fall en dusch och så innan jag, C, Henke, Max och Leo for in till stan på Sommarkväll. Och fyfan vad mycket folk det är alltså, jag är fortfarande inte van.

 

Vi kom till stan vid åtta tror jag, och lodade i alla fall runt där, och när E-type spelade så gick säkringen typ åtta gånger eller nått? Haha synd för dom som verkligen hade sett fram emot att lyssna, varenda låt vart ju avbruten typ. Kom hem till byn vid halv tolv, då tog vi en korv på sjuelvan men fyfan, det smakade inte bra. Tror jag slutat tyckt om korv igen. Jag tyckte inte om det förut, men sen började jag göra det men nu smakar det inte bra igen :P

Nu ska jag nog snart börja krypa till kojs, är lite trött faktiskt. Eller ganska mycket faktiskt. Får se om jag får nå plats i sängen också då haha.. Får alltid ligga slickad mot väggen, men är man van så ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0