Äntligen äckligt varmt och sol!!

Jag måsteee verkligen färga håret! Blä hur det ser ut. Ska dra slingor när jag fått studiebidraget (får jag ens nått när jag tagit studenten? halva eller?), jaja det återstår att se. Får hur som helst pengar av Christoffer snart eftersom jag har betalat allt sen jag kom hit, för han har inte fått nån lön av nån anledning? Men den borde komma imorgon.

Nu ska jag i alla fall ta min hund och min vän körkortsboken i handen och gå ut och lägga mig i solen. Det är så varmt så jag trodde fan jag skulle avlida när jag var ute med hunden och det inte blåste nått alls.


Förra sommaren med min linne-bränna haha.. Får jobba på brännan nu, ser ut som ett lakan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0