En halv nagel fattigare :(

Idag brummade jag in till stan med Patric och hans tjejs bror, sen var vi till Valbo också och sen hemåt. Christoffer jobbade till halv sju, sen fixade han med Patrics bil så han var hemma strax före tio och då stod middagen på bordet haha :b Sen åkte vi iväg och tog ett kvällsbad i Totra. Tänkte inte bada först för det var verkligen svinkallt, men det var bara vid stranden märkte jag så jag badade ändå till slut.

Sen lär vi nog satsa på att bada på dagen medans solen lyser nån gång ju ;) Vi badade nog mer än en timme, så kom hem för ett tag sen och duschade och hann med att skära av mig halva nageln i samband med det också, haha fyfan vad arg jag vart. Men helvete vad ont det gjorde, tror inte Christoffer förstod det när han sa att jag lära lugna mig så inte grannarna börja fundera vad som hände haha...


Här är min fina googlebild om händelsen som jag fixat till, lägg märke till rakhyveln och blodet!! hehe

Vart ett hemmagjort och fint plåster, eller så var det ganska fult. Men ont gör det fortfarande :( Det börjar i alla fall bli läggdags snart, kul att jag har träffat min pojkvän idag då.. Vi hann ju i alla fall bada tillsammans och ska väl mysa ner oss i sängen om han inte somnar direkt. Lite tråkigt att han har så långt till jobbet, man hinner knappt ses nått när han jobbar över.

Nu ska jag gå och pussa lite på han tror jag. Gooodnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0