I Gävle igen

Kom till Gävle imorse vid halv nio och Christoffer kom in med bussen och mötte oss. Han skulle hämta mig men de finns tyvärr ingen bil nåmer så han kunde inte det, men han tog bussen in istället så jag slapp åka ensam, bra söt han. Bästa bilen var det så inge glad vart jag :( Och synd att de blev som det blev men det går inte att göra nå åt. Var min favoritbil av alla han har haft, och alla bilar över huvudtaget men det ska nog gå bra med nån ny också i framtiden.


Bästa bilen finns inte mer! :(


Idag har vi mest varit griniga och irriterade på varandra för att vi båda sovit så lite, jag sov från typ två till fem på tåget och Christoffer från fem till halv nio. Så vi har surat och sovit största delen av dagen haha ;) Fast vi har varit glada med såklart! C gick och la sig redan vid halv nio så då lag jag mig också och klev sen upp när Big brother började. Så jag kollar på det nu och ska krypa ner i sängen sen för jag är helt slut. Man sover inte bra på tåget. Plus att jag satt bredvid en kille som var aspackad och väldigt störig när man ville ha lugn och ro. Som tur var spenderade han tågresan med nå polare på andra sidan vagnen så det var skönt att slippa han.

Nåjaaa, får se vad som händer imorgon.. Christoffer ska städa ur Majkens (C's låtsasmorfars syster) lägenhet efter att han slutat jobba, för hon dog i veckan så den ska städas ur. Så jag antar att jag kommer hjälpa han med det. Annars vet jag inte vad som händer, skönt bara att Christoffer blir långledig, det är så tråkigt att sitta hemma när han är och jobbar, och han är så trött när han kommer hem så man hinner inte göra mycket innan det är läggdags igen. Aja, ska kolla klart BB och sen krypa ner under täcket bredvid herrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0