Fullt ös medvetslös, slut som människa!

Fyfan jag är helt slut. Har haft fullt upp hela dagen känns det som, och morgondagen kommer bli helt jävla galen eller nått, jag längtar inte. Idag har jag i alla fall sprungit på apoteket två gånger, börjat packa, varit på Nordkalotten och bett om att få förlängt recept på min allergimedicin för jag hade tydligen inga uttag kvar, skrivit in mig på Arbetsförmedlingen, lämnat pengar på klubben, varit till mormor som har fållat upp mina jeans, varit på Ankis med mamma, handlat med henne och sen åkt hem. Undra om det ens var allt jag varit upptagen med idag?

Imorgon ska jag:
Ca 9.30
- åka till Nordkalotten och hämta recept, efter det på apoteket och hämta ut medicin
10.00 - vaccinera hundarna
11.00 - möte på Arbetsförmedlingen
Ca 12.00 - äta så jag klarar tågresan, mata hunden, rasta henne
13.15 - hoppa på tåget
15.00-17.00 - mögla på Bodens tågstation innan nästa tåg går


Bild från google, en del av tågstationen här hemma


Nu ska jag försöka packa klart,  skriva ut biljetter och CV:n, rasta vovve, duscha och sen dö lite i soffan. Det är väl bara att sätta igång :) Blir väl uppdatering först på onsdag skulle jag tro, har förmodligen varken tid eller ork imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0