Allergibesvär och tråkdag

I söndags sov vi ut, Jesper var inneboende sen i torsdags. Vi gick en prommis med hunden och sen till Kvarndammen och lät henne bada och simma efter pinnar. Dog av värme och sen var det väl inte så mycket mer. På kvällen åkte vi till Christoffers pappa och hälsade på och skjutsade sen in Jesper till stan för han skulle hem. Vet inte hur många djur vi såg efter vägen! Har nog inte sett så många på så kort tid i alla fall. Ett dött rådjur, två älgar, en räv, katt, vi fick en sjukt stor mal rätt i rutan som fastnade och det var säkert mer. Vi stannade för vi trodde först det var en fladdermus för den var så jävla stor, men det visade sig vara en mal. Fyfan vad jag skrek, så jävla äcklig var den!!

Idag har jag städat och donat, vi har handlat, lagat mat osv. Mest bara tråkiga saker idag men det behövs ibland :) Är inte så jättetrött, däremot är jag allergisk som ett as och fyfan vad jobbigt det är! Kan inte andas genom näsan och de bara rinner, så nu vet ni det haha! Ska väl se om det är nått bra på teve och sen ska jag krypa ner i sängen med C om jag nu får någon plats bredvid, och så hoppas jag att jag kan sova bort min allergi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0