Varför kan jag inte somna?

Är det någon idé att ens försöka sova en gång till? Har vandrat mellan sängen och soffan tjugo gånger nu säkert, och slagit av och på både datorn och teven ungefär lika många gånger. Det måste ju vara nått fel, eftersom jag bara sovit fyra timmar igår, och tre av dom var grymt obekväma på tåget. Tror jag är för arg och grinig för att kunna somna.

Haha, vilket mongo jag är.. Kom just på (när jag funderat i typ tjugo min hehe...) att jag sov från halv sju till halv tre när jag kom hit ju.. Aja, tycker ju att man borde kunna somna när man är trött, men inte.

Äh, drar på ett avsnitt (det första antar jag?) av danska Paradise hotel på TV6 play som jag nyss såg reklam för, medan jag väntar på att C ska komma hem nån gång. När nu det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0