Duktiga jag

Tog en promenad i raskt tempo efter mitt inlägg tidigare idag, höll på att slå ihjäl mig ungefär hundra gånger eftersom det var snorhalt överallt. Sen har jag gjort halva min filosofiuppgift och lite mer på min rapport. Så ja, det tar väl sig!

Nu äter jag ett äpple och ska sen trycka i mig ett päron också som jag köpte på Coop nyss, kunde inte äta så mycket till middag idag eftersom jag åt chokladbollar tidigare, men jag har sparat 0,5 points nu. 2,5 points är det om man räknar med dagens motion! :)

Har ångest över pengar till tågbiljetter nu, har inte köpt några för maj och juni ännu och dom börjar ta slut. Kul att man inte har råd. Jag tycker inte om att be Christoffer om pengar även om han faktiskt också måste bidra eftersom jag oftast åker ner till honom (han har ju ett jobb att sköta).

Nu ska jag snart kolla på Big brother, men innan det läsa igenom lite till webbdesign-provet imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0