En del funderingar

Funderar lite på vad som ska hända efter den här veckan, och de kommande veckorna. Hur det kommer se ut, hur det ska fortsätta. För första gången på länge har jag svårt att se allt jag har planerat, och det känns konstigt för jag är ju en riktig planerare.

För första gången orkar jag faktiskt inte planera. Jag har ju planerat egentligen, men man kanske ska skita i det och sudda ut allt och bli lite spontan? Se vad som händer och fötter om man inte bestämmer nått. Nä, jag vet inte det va, tror jag skulle bli galen till slut, men jag tror jag kör på det ett tag framöver.

Jag mår egentligen bra av att vara en planerare, att ha allt strukturerat och klart och att oftast veta vad jag ska göra framöver. Det är ju inte så att jag planerar varenda sekund och minut av dagen men planerar det gör jag. Näää, nu skiter jag i det här va. Jag tar mig dit jag kommer istället, hädanefter. Försöker i alla fall. Ett tag ska jag åtminstone försöka. Tänker leva en dag i taget ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0