En fredagkväll i häcken

Inte är det speciellt fartfyllt, men TRÖTT är jag. Haha nu för nån timme sen när vi skulle hem från Jonas var det helt sjukt spårigt och det hade frysit på så vi körde rätt in i häcken och ingen kunde dra lös oss haha. Så pojkarna fick kämpa och efter en halvtimme kom lillgolfen på rätt spår igen. Lagomt glada var vi nog, och Henke missade bussen. Vi hann iaf till Ica med typ två minuters marginal eller nått.

Lillgolfen började varva upp till femtusen varv på tomgång också när vi skulle ut i skogen hem till Christoffers pappa och se om katten hade mat. Haha mongobil? Rätt söt den lilla räcern ändå.

Nu ska vi lämna hunden hemma och åka till Jonas en sväng igen. Tror nästan jag kommer somna men vi får se. Den här veckan har inte varit min, får hoppas att helgen blir det! Vart ingen bra start på min vistelse här för i övrigt och det kan ju ha bidragit till resten ;) Men det är ju aldrig försent att ändra på det.

Nu skriver jag bara för att skriva, inte för att jag har nått att skriva egentligen. Så hejdå!


Jycken och jag delade soffan en sväng idag och tog oss en liten powernap innan Stoffe kom hem igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0