Ingen rubrik idag

Hann bara med engelskalektion idag till halv ett, sen till mormor och morfar och äta lite macka, körlektion kvart i två och tandläkaren klockan tre. Mitt näst sista, eller sista, inskolningsbesök. Det har verkligen gått fort, får se hur det går framöver. Jag kanske ska dit på onsdag, annars ska jag dit nästa vecka och laga ett hål och till och med två.

Idag är jag trött och less. Ska förmodligen vara duktig och läsa körkortsteori, kanske skriva mer rapport eller göra lite engelskaarbeten (blä) och sen kanske kolla lite Top model och Big brother.


Hittade bilder från när jag var gym-nörd och gymmade fyra gånger i veckan för att bli fit for fight till grundalbalen (fast på bilderna var jag ju inte direkt seriös). Jag lyckades ju, varför får jag inte riktigt upp motivationen igen?! Mådde som bäst för tre år sen, och hela 2008 faktiskt, då var jag en aktiv liten nöt.

Dags att hitta tillbaka till det där, det har jag tyckt och försökt länge nu. Jag väntar på våren, på barmark så man kan cykla, springa och promenera. Då jäklar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0