Isracing

I år är första vintern sen jag träffade Christoffer som jag inte varit på någon isracingtävling. Det känns faktiskt lite konstigt! Jag har varit med vinter 08/09 och 09/10 men har inte varit på en enda tävling nu vintern 10/11. Kanske beror på att Christoffer faktiskt inte heller har varit, eller han var på den första helgen efter att jag åkte  hem därifrån, alltså typ två veckor sen nu.



Faktiskt så var jag lite skeptisk när jag var på min första isracingtävling, och fattade liksom ingenting av vad allt gick ut på och så (förutom att man helst skulle komma först i mål såklart haha!). Nu kan jag lite mer och brukar till och med titta när det är på teve. Det är faktiskt roligt. Speedway har jag också börjat kolla på bara för att Christoffer och hans pappa alltid brukar göra det. Tror många tycker att jag är lite konstigt när jag springer till teven när det är nått av det, för det är inte likt mig haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0