Jag är duktig

Det är söndag. Jag har ingen söndagsångest. Okej, jag ljög, men jag har faktiskt bara lite söndagsångest. Knappt så att det märks. Det beror på att jag läste massa körkortsteori igår och att jag har börjat med min rapport idag! Grattis Evelina, det tog bara fem veckor. Jag har faktiskt börjat och gjort en hel del idag. Så nu har jag ett antal kilo mindre ångest i hjärtat och hjärnan, och på axlarna. Fast jag har ångest över engelskan, och att jag skulle kunna göra mer körkortsteori, och för att kommande veckan förmodligen verkar bli jobbig. Kul att jag alltid ska ha ångest. Antar att det kommer att vara så de närmsta tre månaderna, eller i alla fall två och en halv. KUL : )))))

Nu förstörde jag ju min "jag är duktig"-känsla genom att fundera på en massa annat som ger mig ångest, och att det kommer vara såhär i flera veckor framöver. Det var ju korkat.

Nu ska jag åka och köpa isglass, sen kolla Solsidan och efter det Big brother, sen läggdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0