My problem is probably that I think too much

Your problem is that you don't think at all.

Och jag lovar att om jag hade behandlat dig, sagt och gjort samma saker som du gjorde mot mig, 
så skulle du aldrig mer se åt mitt håll igen. Bra med besviken ikväll ja.
 


Nya fräscha tag imorgon. Denna vecka ska bli bra :) Fast jag ska ju borra i käften på onsdag, huujja. Lite söndagsångest och rapport-ångest har jag också. Rapporten ska vara klar om 12 dagar (elva imorrn, eller ja idag egentligen) och jag är inte klar med faktadelen ännu. Hittar inte all fakta som jag behöver, fanfanfan. Måste boka möte med min lärare så jag hinner klart i tid och får ett bra arbete. Jag är så jävla dålig på att planera för sånt jag tycker är tråkigt och som vanligt så ligger jag för långt efter med mina arbeten som är helt självständiga. Något säger mig att det här inte kommer gå bra. Skit ocksååå, varför finns inte faktan jag behöver? Less tjej! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0