Nu har armbanden kommit

Ja, nu kom dom äntligen. Jag och Christoffer har beställt varsitt armband till varandra med egenstansad ( heter det så när det är på läder också? ) text som går två varv runt handleden, där det står vårat datum och någon annan mening. Något gulligt som jag märkte nu är att det går ungefär i samma tema, våra texter haha :)



Mitt är lite äckligt för lädret är så nytt så det kliar lite smått. Sen var det lite för litet tyckte jag fast det passar ju ändå ( det var förbestämda mått på armbanden ). Hoppas att Christoffers passar på han i alla fall, det ser lite litet ut men det är lite större än hans handled så vi får se. Det blir nog bra skulle jag tro, eftersom jag mätte hans handled men struntade i att mäta min egna, bra drag där. Jag tyckte i alla fall att armbanden var jättefina! Mammas present kom också men eftersom hon jobbar så har hon inte fått den ännu och jag tänker inte skriva vad det är då. Men den var fin, faktiskt till och med finare än jag trodde :) Så inatt när hon slutat jobbet så får hon den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0