Pluuugggggg

Nu för tiden har jag börjat vakna typ strax före tio varje morgon som jag inte ställer klockan eller som jag ställer den senare än det. Och jag är typ alltid pigg när jag vaknar då, tror det är gamlingvarning när man alltid vaknar den tiden och är pigg?

I brist på annat så tänkte jag lägga upp en lista på vad jag har att göra kommande veckan/veckorna. Plus att jag måste läsa ut körkortsteoriboken i helgen och börja i studiehäftet eller hur jag nu har tänkt. Plugghelg it is! ♥... Nä, uusch... Har nånting att göra i varje ämne som jag läser, utom psykologin då för den gjorde jag klart igår. Det är i alla fall bra att ha en lista som man kan bocka av, då känns det mycket bättre när den blir mindre.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0