Så jävla hemskt

Känner för att skriva nån rad om det här, för igår skrev jag ju ett kort inlägg om isracing, sen prata jag med Christoffer och han sa att hans pappa var i Västerås på tävling. Bara nån timme senare fick jag ett sms av han att det var en som hade kört ihjäl sig på tävlingen. Det första namnet jag fick upp i huvudet var Peter Koij, och jag vet egentligen inte varför. Sen fick jag ett till sms där det stod att det var han. Så äckligt att hans namn var det första som slog mig, och så var det han också. Usch, jag ryser av tanken, tycker det är sjukt hemskt! Tänker på alla hans anhöriga, så jävla tragisk olycka alltså.. 

http://www.svemo.se/Forbundsinformation/Nyheter/Isracingolycka/


"Isracingföraren Peter Koij fajtas mot ryssen Sergej Karachentsov i den sista kurvan innan Peter Koijs framdäck går sönder och han en sekund senare dundrar in i sargen."
Foto: Mattias Forsberg/Sveriges Radio Västmanland.


Kommentarer
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Ja usch hemskt de där och man blir så berörd min pojkvän håller på med speedway:/

2011-03-31 @ 21:29:55
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0