Sista blogginlägget?

Jag är trött. Ovanligt? Idag skulle jag upp vid tio och iväg till Anna, men hade så jävla ont i halsen så jag orkade inte. Var helt säker på att det var halsfluss, har haft ont i flera dagar och imorse var det olidligt. Men det blev bättre sen och så for jag till skolan och hade en lektion som jag alltid har på torsdagar. Efter skolan åkte jag till Anna, beställde rosetter till klubben och snackade lite strunt.

Sen hem och äta, efter det hämtade Anna upp mig och vi for på isladan och kollade när Stina tävlade konståkning. Jag är jätteimpad, hon var så duktig! Helt sjukt vad man kan göra på ett par skridskor, själv kan jag bara åka framåt. Kan inte ens bromsa haha.. Efter konståkningen kom Ida dit och så for vi på Coop, köpte isglass! Sen kom jag hem och for ut och övningskörde med pappa. Det gick faktiskt bra.

Nu är jag hemma, ska snart över till pappa och kolla Big brother, sen läggdags. Tandläkaren imorgon. Jag kommer att dö. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0