Vaken

Vad gör jag vaken? Har suttit uppe i tjugo minuter för jag kunde inte somna om men nu är jag trött. Igår klev jag upp klockan sju(!!) för jag kunde inte sova. Inte alls likt mig. Det berodde visserligen på att Christoffer snarkade så jävligt och jag fick inte tyst på han, sen la jag mig igen vid halv nio och sov till tio.

När jag klev upp idag så fick Christoffer kliva upp och ta skotern ut och dra lös nån kompis så jag kunde inte somna om efter att han hade åkt. Men nu ska jag lägga mig och sova och vänta på att han kommer tillbaka, hur länge det nu tar. Kan dessutom tillägga att igår var det första gången jag somnade före Christoffer sen vi blev tillsammans haha ;) Jag tror faktiskt aldrig nånsin att det har hänt förut haha! I såna fall var det grymt länge sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0