Yep, jag är uttråkad!

Stava ditt namn utan några A (hela): evelin hermnsen uoj
Har du ont någonstans just nu? ja i halsen!
Är du singel? nej
Vad är ditt favoritnummer? 4
Favoritfärg/färger? typ röd?
Hatade färg/färger? oj, jag vet inte?
Är du nöjd med ditt liv just nu? nja, jag har väl haft bättre stunder. det är sååå mkt nu! men det blir bättre fram mot sommaren, som vanligt. alltid mycket såhär års
Vart önskar du att du var nu? bergby, där trivs jag
Vad borde du göra just nu? plugga körkortsteori och skriva rapport + göra engelska-arbeten
Kan du nå dina fötter med raka ben? det kan jag

Är du kär i någon? jaaao
Kan du skruva tungan? yes
Har du någonsin velat bli läkare? nej
Vad drack du senast? vatten
Vem pratade du senast telefon med? christoffer
Är du glad? njäe
Är du piercad någonstans? Isf vart? öronen om det räknas, naveln
Vad har du för planer för ikväll? big brother, sova
Hatar du folk som ljuger? ja, usch!
Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar? hårda utanpå, mjuka inuti hehe!
Föredrar du blonda killar eller brunhåriga? alltså det spelar ju egentligen ingen roll?
 
Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för? ja tyvärr
Har du någonsin velat ha någon som du vetat att du aldrig kan få? faktiskt inte
Hur är det mellan dig och dina föräldrar? det är bra, har världens bästa föräldrar!
Tycker du om ditt liv? ja, i det stora hela. kanske inte varje dag, men oftast! :)
Vad tycker du mest om i ditt utseende? oj jag vet inte
Förlåter du eller glömmer du? jag förlåter men jag glömmer inte
Har du mest tjejkompisar eller killkompisar? det vet jag faktiskt inte? rätt blandat
Har du någonsin masserat någon? haha jo
Vad är du rädd för? tandläkaren, hissar, att flyga, insekter bland annat
Har någon försvunnit ur ditt liv? ja

Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa? jaaa
Önskar du att du var en av motsatt kön? nä de gör jag inte
Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på något hemskt? ja det brukar jag göra
När grät du senast? igår eller i förrgår tror jag
Saknar du en kille just nu? aaaa
Saknar du en tjej just nu? jaa
Vad har du för bakgrundsbild på telefonen? en som följde med mobilen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0