Soooommmmarloooov

Städade ur skåpet idag. Sommarlov. Har fyra böcker kvar att lämna in som jag ska fixa på måndag. Och vi säger sommarlov, det låter bättre än så länge. Arbetslös får komma sen i såna fall (helst inte alls, för jag vill ha ett jobb). Men man kan inte göra mer än att söka, och nu vet jag vad för två saker som jag måste lägga krut på den kommande tiden. Oavsett om jag orkar eller inte, så har jag bestämt mig.

Har kollat min frånvaro på gymnasiet. I ettan hade jag 80 timmars frånvaro (fast 60 timmar var när jag var hemma i åtta veckor när jag hade körtelfeber och höll på att dö typ hehe), så hade faktiskt bra närvaro i ettan. I tvåan hade jag 82 timmars frånvaro, och det fattar jag veeerkligen inte hur det har gått till! Med tanke på att jag hade nästan lika mkt i ettan och då var jag faktiskt sängliggandes i två månader. I trean har jag haft 60 timmars frånvaro fast jag tror inte det stämmer helt hundra faktiskt, men det är vad som står i alla fall. Tror inte allt hunnit registreras ännu, för jag har ju varit i Gävle och borta från skolan mycket i trean, mer än i ettan och tvåan i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0