Dagen lite kort då

Skrev ett skapligt långt inlägg och när jag höll på att spara de så råka jag kryssa bort fönstret på mobilen så allt försvann och nu ids jag inte skriva om det! Har iaf städat ur gamla lägenheten idag och lämnat in nycklarna. Jäkligt skönt eftersom jag var så stressad inombords för att vi hade det kvar att göra. Endast 1,5 timme så var vi klara, riktigt bra jobbat!

Jesper bjöd oss på mat idag, kotletter, klyftpotatis och pepparsås kockade killarna ihop medan jag tog en powernap. Riktigt gott vart det! :) Nu ska jag packa upp nån säck med kläder, så mycket som jag orkar tänkte jag (har inte orkat alls hittills haha) sen ska jag belöna mig med lite glass, ta en dusch och sen mysa ner mig i sängen med min pojk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0