Gaaah

Ibland blir jag galen på mig själv, på andra, på allt. Så fort man liksom kan pusta ut och inse att allt kommer gå bra, gå ihop, ordna sig och faktiskt bli riktigt bra osv så är det något annat som ska kika fram och börja störa en.... Så less, samma visa hela tiden. Snart gör jag något drastiskt åt det, fast egentligen vill jag väl inte det heller. Men man lär tänka långsiktigt! :)

Nyss ätit, C är och tränar.. Jag ska rasta hunden, äta en bulle till efterrätt och sen hoppa i duschen. Sen när jag är klar är han väl hemma, då ska vi iväg och handla lite nödvändigt och sen vet jag inte. Jag ska vara hemma och kolla på Idol ikväll i alla fall, och sen kanske Modern family? Efter det har jag ingen aning, men har en äcklig huvudvärk nu så får se om jag ens blir vaken så länge, hoppas att det går över.. Vet inte vad herrn har tänkt göra men det visar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0