Torsdagkväll

Christoffer har inte kommit hem ännu, men bilen är klar som tur är! Skönt det i alla fall. Fast jag vågar nog inte tro det förrän den står hemma på parkeringen! Kanske det blir Ikea imorgon då? ;) Synd att det är löning imorgon och att det förmodligen kommer att vara en miljon människor där just då.



Vet att Christoffer mer än gärna hade velat ha en sån här så att han slipper diska! ;)


Har ätit lite i min ensamhet och sen har jag tagit tag i disken, som mer såg ut som ett berg. Och då var jag faktiskt snäll för Christoffer skulle egentligen ha diskat det. Blev så irriterad när den bara växer sig större, men orkar inte diska när han struntar i att skölja av tallrikarna osv, det är så drygt när det torkar fast och man får hålla på och nöta på samma tallrik hur länge som helst. Och så nu låg de en visp i slasken som råkat komma dit, vad gör man då när man ser den? Lägger den i diskhon kanske? Nää man spottar ut lössnus på den och låter den ligga kvar och sköljer inte bort snusen heller. Hojja blir så irriterad på han ibland även om jag själv inte är världens renligaste människa men man spottar fan inte på disken eller :P

Har städat i vardagsrummet också och burit ut allt från gamla soffan i hallen. Det ska ner i förrådet men jag har inte orkat ännu. Får se om jag gör det nu eller om Christoffer får hjälpa mig när han kommer hem. Alla kläder som låg utspridda ligger i sovrummet och ska kastas i tvätten eller vikas in. Ser riktigt fint ut här hemma nu :) Förutom i sovrummet kanske haha.. Och hallen för tillfället då!


Nån av spotlightsen blir det i sovrummet (vi har den översta i vardagsrummet, fast utan kupor just nu) och lampan till höger ska vi nog ha i köket och vi inte fastnar för nån annan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0