Värsta pojkvänsakademin

Vet inte om det är nån annan av mina läsare som tittar på Värsta Pojkvänsakademin men jag blir så jävla arg när jag ser Christian och Linnea, som förvisso nyss lämnade programmet men ändå. Christian måste vara Sveriges värsta pojkvän, vilken jävla gris alltså.. Och Linnea, hon måste fan leva i förnekelse som ser något hos den där människan, såsom han behandlar henne.. Hon är helt manipulerad och jag kan inte fatta varför hon ens vill leva med honom? Blir så arg när jag ser hur han beter sig och hur han pratar om sig själv och henne, han måste vara helt slut i huvudet! För sin egen skull hoppas jag att hon lämnar honom snart...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0