Då var vi inflyttade!

I fredags kl fem började vi fylla lastbilen som Martin lånade hem (han har flyttat till samma omrråde som oss) och vi var klara med vårat kl sju, då var hela lägenheten tömd. Martin var klar med sitt kl nio och då åkte vi till stan. Halv tolv hade han lasta ur allt och då började jag och Christoffer med vårat. Vi var klara kvart i ett på natten och då var vi helt jävla döda... Var vakna och fixade fram tills tre på natten.

På lördag packade jag upp alla banankartonger (ca 30 st) så vi har hunnit få riktigt bra ordning. Bara 10 säckar kläder som ska packas upp, men det drar jag helst ut på för det är så jävla tråkigt :P

Direkt på lördag morgon fick vi ringa och felanmäla spisen som inte funkade. Plattorna fixades men vredet eller vad det heter, till graderna på ugnen iaf, var trasigt så det har dom bytt ut idag. Sen har dom skruvat fast badkaret som var löst och vi har fått en propp till det också för den saknades. Det enda felet nu är att ytterdörren inte går att stänga haha! Man lär låsa den för att den ska hållas igen.. Men det kunde dom inte fixa idag så dom skulle komma imorgon och byta ut något..

Vi får internet först 14 november här!! Fattar inte varför de ska ta sån tid.. Men tur pappa har fyllt på min mobil så jag har gratis surf, så bloggar från den nu. Får se när det blir nån uppdatering, så drygt att blogga från mobilen.. Nu ska jag snart laga mat iaf :) Trivs som tusan här borta kan jag ju tillägga också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0