Det närmar sig...

Jag känner mig konstant irriterad och stressad över allt just nu, jag vill bara flytta och börja om på ny kula och kunna ta det lugnt. Stressen ligger som en klump i halsen och jag orkar inte riktigt göra något, fastän jag måste, och fastän jag ibland gör hur mycket som helst.

Jag har packat ner hela köket idag i princip, utom det som behövs tills att vi flyttar. Vet inte hur många kartonger som jag packat nu idag, men det närmar sig 10 stycken skulle jag tro i alla fall. Skåp, lådor och skafferi är tömt. Nu ska jag ta en matpaus och sen ska jag fortsätta, men jag vet inte riktigt med vad?

Snaaart är iaf allt klart och man kan koppla av, vi har badkar i nya lägenheten och så fort vi har flyttat in så ska jag tända en massa ljus och bada badkar och ta det lugnt :D Ska bli så kul att flytta, även om jag inte riktigt ser slutet ännu fastän det närmar sig med stormsteg! Vi längtar båda två i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0