Freeedag igen

Sitter här i min ensamhet och väntar på att Idol ska börja igen. Idag har vi lämnat in tapetböckerna, varit på Volvo och Biltema och köpt skruvar och bakhjulslager till bilen (sen vad man ska med det till vet jag inte, men vad vi köpte har jag koll på haha!). Sen drog vi på Ikea och kikade runt lite, fast vi kom överens om att vi ska vänta med att handla tills vi har flyttat, då är det lättare att veta vad som behövs. :)

Sen så käkade vi där (och det var faktiskt gott fast jag var tveksam) och då kom Christoffer på att han hade träning om två timmar, duktigt. Så fort hem, eller ja han skulle prompt på Statoil i Hagaström och köra bilen genom biltvätt, så vi gjorde det med. Vet inte om jag varit med om det förr men tyckte det var jävligt läskigt haha! Trodde att Nova också skulle vara livrädd i bilen men hon såg faschinerad och nyfiken ut faktiskt :P Jaja, sen hem i alla fall och Christoffer packade väskan och drog iväg. Han skulle träna dubbla träningar och jaaa, nu har han träna i fyra timmar kanske? Tycker han borde komma hem snart!!

Eftersom vi inte har nå godis hemma, och jag är grymt godissugen så har jag käkat typ fem clementiner hehe.. Kan ju alltid hoppas att C kommer hem med en fet godispåse och massa chips när han nu väl kommer hem, men tvivlar på att han orkar köpa det tyvärr..

Näää nu börjar Idol igen! Sen ska jag se Modern family och efter de går jag nog och lägger mig om han inte kommit hem ännu? Är en aning uttråkad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0