Hårfärgning på Hertevägen

Idag har det hunnit varit lite hårfärgning hemma på Hertevägen. Christoffer skulle ha blont hår igen, så slängde i två blonderingar och tjoffs så vart han nästan vithårig, men han var nöjd haha ;) Så nu lär han bara raka bort skägget så blir han ju gullig igen, för det passar inte riktigt ihop med mörkt skägg och vitblont hår... Men nu matchar ju håret hans isblåa ögon i alla fall, så det är nog bra de!

Ska försöka få han att slänga i färg i mitt hår sen när han kommer hem från träningen. Blev ljusblond igen, hade i det sist också tydligen. Så får se hur det blir, men jag tror det här är sista gången det blir ljus färg i, sen ska jag bli mörkhårig igen! Tror jag.. Vill jag i alla fall!



Ikväll är det Idol och det tänkte jag se, annat vet jag inte.. Nu ska jag i alla fall börja packa ner lite porslin och sånt så det blir gjort. Sen när herrn kommer hem så blir det mat, och sen får väl den som lever se vad som händer. Inget är planerat vad jag vet i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0