Tidsfördriv sådär bara för att

Berätta sju sanningar om dig själv;
1. Jag är ett planeringsfreak
2. Jag har aldrig haft vattkoppor
3. Jag har tandläkarskräck och har gått på behandling för det
4. Jag är en nattuggla, men tycker inte om att sova bort dagen
5. Jag är rätt så feg och osäker
6. Jag ältar gammalt för mycket och för länge
7. Jag är väldigt petig när det gäller mat

Sex sanningar om hur du var som liten;
1. Jag tog min roll som storasyster allvarligt, och skulle alltid skydda min lillebror
2. Jag skulle alltid bestämma när jag och min lillebror lekte 
3. Jag var ganska blyg och försiktig när jag var liten
4. Var ofta hos mormor och morfar, och hjälpte mormor att t.ex. baka
5. Jag ville alltid ha en egen hund, och tjatade från jag var åtta tills jag var tretton, sen fick jag min hund
6. Jag var "mommos piga" när jag var liten

Fem sanningar om mitt kärleksliv;
1. Jag är kär
2. Jag bor ihop med min kärlek
3. Vi är väldigt lika, men ändå olika
4. Han får mig på bra humör

5. Vi älskar att reta varandra, haha

Fyra sanningar om mitt familjeliv;
1. Jag har världens bästa mamma och pappa 
2. Har också världens bästa lillebror
3. Och världens bästa släkt
4. De ställer alltid upp för mig

Tre sanningar om mitt vänskapsliv;
1. Umgås mest med pojkar, för C's kompisar är alltid här
2. Har "lämnat" mina kompisar i Gällivare (hade ju flest där)
3. Umgås inte så ofta med dom eftersom jag har åkt hit ner så mycket..

Två sanningar om min personlighet;
1. Jag har ett jävla humör
2. Är grymt envis!

En sanning om detta testet;
1. Allt är sant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0