Fat couple

Åhhh har tappa kulan till min piercingstav i naveln :( Vette tusan hur det har gått till för jag har inte skruvat på den nå nyligt så. Vet att jag tappat den förmodligen när jag tog min powernap så den lär ligga i sängen men jag har inte hittat den. Hoppas att inte hunden har ätit upp den bara, för när hon var liten älskade hon att äta örhängen och mascara så man vet aldrig haha! Men fick ta en annan kula nu, har alltid i läkstaven för jag verkar inte tåla nått annat, men kanske lär köpa nån nytt och ha i här nån gång! Nog för att jag har massa, men alla kliar eller skaver/sticker typ.

Lär ta en titt i frysen och se vad fasen det ska bli för mat idag. Vi åt macka på sjukhuset vid halv elva, sen har vi inte ätit nå middag för Christoffer drog till stan för ett antal timmar sen och är inte hemma än, och jag sa att han skulle fixa mat idag. Plus att jag har sovit och sådär, så missade tvättstugan också för den hade jag helt glömt bort, men får gå ner och boka om tiden.


Perfect couple var det va? Haha, söta är vi då kanske.. Synd att inte jag vart lika fin som Christoffer..

Jaja, jag hittar nog något i kylen, har ätit macka för ett tag sen så är inte så hungrig. Det blir nått litet eftersom det är så sent, inte bra att äta middag vid den här tiden. Börjar fundera på om jag bor ensam med min hund i den här lägenheten som att min pojkvän typ aldrig är hemma :) Men det kan vara bra ibland det också för det är lätt att bli irriterad när man bor så trångt haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0