En hel dagbok

I fredags på dagen minns jag fasen inte vad vi gjorde, men sen på kvällen satt jag hemma först själv med hunden och kikade Idol medan Christoffer var hos Martin och drack nån "mysbira" som dom sa :P Sen var jag också över dit men inte så länge, så gick vi hem för Martin skulle sova. Henke, Öberg och Max kom hit och ja, jag tror inte att vi gjorde så mycket fartfyllt.

Igår körde vi Henke och Öberg till Ockelbo i alla fall och sen var vi hem en sväng och efter det till Totra bystuga. Kom väl hem därifrån vid tretiden har jag för mig, och försökte tjata Christoffer i säng fast han velade iväg som vanligt, och tyckte säkert att jag var skittråkig fast jag var fan dötrött. Somna väl vid halv fyra tror jag, sen låg vi väl i sängen till tolv idag eller nått.

Gick på Ica och handlade bröd, käka frukost och sen for Christoffer på innebandymatch. Han kom hem vid sextiden, då hade jag provat laga ny mat. Provade steka nudlar och ha i soja och grejs osv, bara för jag var så jävla sugen på kinamat. Fast vi har ju aldrig nå grönsaker eller grejs hemma, så fräste bara lite lök till och ja, så åt vi falukorv såklart haha ;) Kanske inte passa skitbra men det ekar rätt tomt i kylen nu förutom falukorven vi fick.
Jaja, maten smaka inge bra tyckte jag men Christoffer tyckte de och åt som en häst och såg lite besviken ut när han sa att "jaha, då kommer du aldrig laga det här nå mer" men det ska jag nog. Ska bara använda en soja (hade i två nu och den ena smaka pyton). Så det kan ju intresseklubben ta och anteckna.

Nu ska jag käka en macka för att jag knappt åt nått till middag så jag dör nog av hunger snart annars. Sen ska jag hoppa in i duschen och efter det kanske det börjar närma sig läggdags då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0