Blablabla, det här är en rubrik

Idag blev det regnväder såklart. Vi tänkte trotsa det och åka ut till skogen ändå men ångrade oss, tur var ju det för efter nån timme så vräkte regnet ner. Vi hade nog aldrig fått upp någon eld hehe. Så vi gjorde lite ärenden istället och åkte runt typ.

Färgade mitt hår igen på eftermiddagen, ljusblond och ja jag vet inte vad det blev. Bättre i alla fall men det känns gult men det tänker jag leva med för nu orkar jag inte färga det nå mer. Vi skulle äta på Nittaya idag men dom stängde klockan två så vi ska nog käka där imorgon istället. Sen har jag varit på styrelsemöte i två timmar och så hade hela dagen och kvällen gått.


Mitt hår som det är nu. Typ. Ser väl annorlunda ut på riktigt kanske men ja, ungefär sådär då

Nu ska jag kila över till mamma igen och plugga(!!!!) lite. Det är på tiden. Sen ska jag försöka få Christoffer att mäta köksfönstret så att jag kan sy upp ett par gardiner som jag fått att pappa. Synd att det verkar vara svårt för han att ägna två minuter åt det eftersom jag tjatat i flera dagar och han alltid glömmer :P

Nu är det nog slut på att vara uppe hela halva nätterna, och eftersom mamma har stängt av internet redan (hon ska ju flytta snart) så finns det inte så mycket att göra när man sitter vaken. Boxerabonnemanget har hon också sagt upp, vi har kvar alla tevekanaler ännu men sen kommer bara 1an, 2an och 4an finnas tills vi flyttar ut. Tur att man har nära till pappa ;) Och att mamma flyttar snart. Man har ju fullt upp med att packa om dagarna ändå så man hinner inte göra så mycket annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0