Mitt i kaoset

Jag är så sjuuukt jäkla trött, ska snart sova. Kom hem till Gällivare i onsdags kväll vid halv elva. Något skillnad på vädret mot i Turkiet haha.. Igår tror jag inte att jag gjorde så mycket, kommer inte ihåg? Var med Ida en sväng på Ica Kvantum och kollade in det i alla fall för det öppnade i onsdags.
Idag har vi kört grejer till nya lägenheten så man är rätt trött nu. Orkar inte skriva nått nu utan det blir senare, imorgon flyttar vi helt i alla fall. Förutom förrådet som ska rensas nästa vecka.

Tills vidare bjuder jag på en bild på brännan jag hade efter tre dagar på stranden:

Jo nä men att, det gjorde rätt ont att gå i jeansshort den kvällen kan jag ju säga..

Lägger upp bilder och skriver lite om Turkiet senare, har bilderna i kameran ännu. Sjukt jävla bra och härligt har det varit, +30-35 grader varenda jäkla dag, 28 grader i havet och kring 28 grader på kvällarna. Vill tillbakaaaa. Det är ångest med höst och vinter.


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Oj det vet jag inte! :D hittade den någnostans på den här sidan, http://www.dafont.com/theme.php?cat=118&text=! :)



Åh vilken jävla rand! vill också utomlands igen, hemma blir man ju bara deprimerad :(

2011-09-24 @ 08:26:10
URL: http://annaalinneaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0