Dagens sysslor

Blev tre avsnitt av BB igår så det blev sent, men Christoffer velade se söndagsfinalen så vi stannade uppe tills det kom ut på webbteve. Dennis kom hit efter elva igår och sov över. Christoffer kom upp imorse och åkte iväg medan jag sov vidare. Var sjukt tungt att kliva upp imorse, men det var väl för att det blev så sent igår. Dennis åkte vid tolvtiden och jag har inte gjort mycket vettigt.

Tänkte fara ut och springa idag men det är nollgradigt så snön ligger kvar och slasket har frusit på och jag vill inte slå ihjäl mig igen ;) Så blir en prommis istället bara. Har tänkt diska också, plocka undan lite och ta bort nagellacket. Och så kanske jag slänger på lite färg på ögonbrynen när jag ändå är igång. En dusch hade inte heller suttit fel, ja jag har fullt upp ja.

Hade velat göra en massa matlådor till herrn också så man slipper tänka på det när man lagar mat.. Men våran frys är fullproppad så det ryms inte riktigt. Men nu ska jag sätta igång med dagens sysslor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0