Ett jävla liv

De håller på att borra/såga (eller nått?) ovanför oss, vet inte om det är i en lägenhet eller trapphuset men det låter sjukt illa. Står en container utanför dit det springer massa med betongklossar och kastar. De har hållt på konstant sen halv åtta imorse och det är omöjligt att ens höra vad man själv tänker.. Tyvärr så överdriver jag inte ens. Och jag tycker så synd om Nova, för hundars hörsel är så mycket bättre än människors. Hon har legat tätt intill mig i sängen tills jag klev upp vid tiotiden, sen har hon suttit och skakat som ett jävla asplöv i ett hörn och tittat lidande på mig :( Och hon har hängt efter mig som en svans när jag rört på mig, har inte ens fått vara själv på toa.

Christoffer kom hem på lunch idag för han hade ingen matlåda med sig, så Nova fick sitta i bilen då för att slippa oljudet. Dock var hon nog lite nervös där eftersom det var första gången hon var i nya bilen, och jag satte henne i framsätet eftersom vi hade grejor i bak från 940in, och när jag kom ut och hämtade henne hade hon trängt sig bak och låg ihoprullad på sin älskade filt haha :) Nu har det varit tyst här i typ 20 minuter, men containern och en bil står fortfarande kvar så misstänker att de kommer tillbaka.. Men då lär Christoffer komma och hämta hunden för hon blir ju fan hörselskadad av att vara hemma. Jag kan ju inte vara ute med hunden enda till fyra då de förmodligen slutar för dagen.. Hoppas att de är klara för idag i alla fall, med vad de nu än håller på med?

Nåja, färdiggnällt. Nu ska jag diska undan lite och sen plocka iordning småsaker hade jag tänkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0