Fullt ös medvetslös

Imorse ringde jag och väckte Christoffer kvart över sju, eller inte väckte men kollade så han var vaken rättare sagt, och det var han :) Sen somnade jag om och sov en timme till innan jag klev upp och gjorde mig i ordning. Halv tio hade jag frissatid så jag gick dit och Sophie klippte och slingade mitt hår. Är jättenöjd, det vart ljusare och fint och blir nog super till sommaren när det blir solblekt också!

Mamma mötte mig på salongen och vi gick till Nyfiket och delade på en baguette. Sen blev det Dollar store en sväng innan vi kikade lite på stan, handlade och åkte hem. Jag åt, drog sen iväg på möte och mamma hämtade mig och vi for till Malmberget och hälsade på m&m. Vidare därifrån hem till pappa och hämta mina saker för att jag sover hos mamma inatt. Hann bara hem så for jag iväg en sväng med Ida, och sen hem till henne innan hon skjutsade hem mig.

Nu är jag hur trött som helst så ska skutta i säng och se glad ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0