Fullt upp

Igår hann vi bara se ett avsnitt av Big brother och sen gick jag och la mig hehe ;) Var hur jäkla trött som helst så det fick bli läggdags istället för att kolla på fler avsnitt.

Har haft en rätt fullspäckad dag idag känns det som, fast egentligen inte kanske. Klev upp vid elvatiden efter att ha vaknat och somnat om typ fyra gånger. Blev sen "frukost" vid halv ett-tiden med Jonte och Johanna innan pappa kom hem och vi satt och pratade med honom. Sen åkte jag, pappa och Christoffer till Anne där det bjöds på blåbärspaj. Det var länge sen, och hur gott som helst! Pappa skjutsade oss hem till mamma där vi åt och sen satt och pratade om allt möjligt.

Åkte sen hem till pappa med Jonte och då kollade jag och C på torsdagens BB-avsnitt och sen åkte vi med Jonte och hämtade Johanna och köpte sen lite godis. Hemma så blev det fredagens BB-avsnitt och sen kollade vi på dagens. Skönt att kunna se det när det är för pappa har ju TV11 och det har inte vi hemma.. Nu har jag ingen aning om vad som händer, är lite trött men får se när det blir läggdags idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0