Har slitit idag

Jag har tvättat kläder sen klockan ett idag, har inte orkat (kommit ihåg rättare sagt hehe) att gå ner och hämta kläderna så ska snart göra det. Har plockat bort ljusslingorna på balkongräcket och ett vi hade runt tevebänken, men det är ju nå mongo som har koppla förstärkaren så ljusslingan sitter ju fast i det där. Kämpade som fan och fick bort den från alla andra miljoner kablar bakom teven, men vågade inte röra förstärkaren ifall jag skulle råka spränga lägenheten eller nått.

Gjorde middagen klar till Christoffer kom hem från jobbet, sen lite senare for vi och köpte lite B&J, tyckte jag var värd det efter sju timmars slit i tvättstugan! Har mumsat i mig lite av den och glott på teve. Ska ner i tvättstugan nu och hämta upp tvätten, sen rasta hunden och efter det blir det läggdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0