Home sweet home

Överlevde resan hem smärtfritt! Migränen gick över och allt annat gick bra. 30 minuter sena rullade vi in i Gävle och jag traskade mot bussen. Fast först tog jag av mig vinterjacka för det var så sjuuukt varmt. Hoppade av bussen vid halv tolv och knallade den lilla biten hem. Väl hemma har jag plockat lite småsaker, rensat bland posten som kommit, matat hunden, ätit själv, ja det var väl det..

Är så trött och slut, vet inte varför egentligen eftersom resan var väldigt lätt. Ska ta och diska, byta sängkläder, boka tvättstuga, packa upp och duscha innan jag lär rota lite i frysen och se vad det kan bli för middag. När Christoffer kommer hem från jobbet så lär vi nog åka och handla lite. Skönt att vara hemma i alla fall! :) Men det var tråkigt att åka, såna gånger önskar jag att jag bara skulle flytta hem igen. Eller att alla kunde flytta ner hit.. Men det är skönt att komma hem ibland och få bli lite bortskämd, får se när jag åker upp nästa gång. Förhoppningsvis om inte alltför länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0