Mina kära i-landsproblem

Det märks att det bara är några dagar kvar tills jag åker hem igen, eller kanske att jag är rastlös. Har inte gjort något vettigt alls idag förutom att rasta hunden då, så jag sitter och grubblar på diverse saker som jag måste ta tag i när jag kommer hem. Och att jag inte har några pengar på mobilen, men inte kan fylla på den just för tillfället. Måste dock fylla på typ 50 kr på tisdag så jag har råd att skicka efter sms-biljett till bussen när jag kommer hem på onsdagmorgon. Ska ju klippa mig imorgon, tur att jag fick småpengar av pappa att växla in annars hade jag aldrig haft råd :) Sen de små kronorna som jag har kvar efter klippningen måste jag spara på eftersom jag inte vet om jag får pengar under veckan eller veckan därpå eftersom det har varit massa röda dagar. Och kylskåpet ekade lite väl tomt när vi åkte..

Dessutom, så tjorvar Bredbandsbolaget så internet funkar bara när det vill, krånglar ungefär hela tiden och det går inte att titta på teve heller för den hittar ingen signal. Jag vill ju se Brynäs ta hem SM-guldet och se vem som åker ut ur Big brother. Dessutom måste jag hem till mamma och ta bort mitt avskavda, fula nagellack som jag har haft nu i typ två veckor hehe. I-landsproblem som sagt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0