Påbörjat packningen

Har precis börjat packa, eller är klar med allt utom det sista som ska i samma dag som jag åker. Jag brukar packa minst en vecka i förväg, men nu känns det inte ens som om jag ska iväg och det är väl därför jag har packat så sent. Väskan är redan hur tung som helst, skulle tippa på 20-25 kilo innan den är färdigpackad, fast det brukar den väga. Tur att den blir lättare på hemvägen när jag blir av med en hel del hundmat. Har bara slängt i lite kläder utan att knappt ens tänka, men jag brukar alltid ta med mig för mycket kläder så det ska nog gå bra ändå. Har försökt packa hyfsat klokt för att det inte skulle bli så tungt, men misslyckas som vanligt.. :P

SJ har ändrat avgångstiden också, från 00.34 till 23.56 tror jag det var. Och vi kommer fram till Boden (där det är byte) senare, så bytestiden är tre minuter istället för 40. Det kan bli kul, med världens fetaste packning och en hund... Nåja, tur att man är van.

Vet inte ännu om Christoffer följer med men lutar åt att han blir hemma och jobbar skulle jag tro. Känns inte så kul eftersom det inte var så vi planerade från första början, men men.. Har sån sjuk ångest över att åka tåg själv med hunden sen vi vart kvar på perrongen. För hon måste ju rastas under resan och jag vill helst inte gå ut själv.. Blää, vill helst vara framme redan nu.. Tycker verkligen inte om tågresor nu för tiden, alltid en massa ångest och stress över dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0