Söndag

Fanåååå, vad less jag blev. Hade bokat tvättstuga klockan sju och tänkte att jag skulle gå ner nu och börja tvätta ifall ingen annan hade bokat. Och bokat är de inte men de är nån som tvättar ändå... Blir så less, för jag hinner aldrig tvätta typ sex maskiner på tre timmar och få det torrt också. Så bokade om till imorgon så slipper jag tvätta två dagar i rad, för då ska jag fan tvätta hela dagen om ingen annan ska tvätta då.. Vi hade så mycket tvätt och jag velade få det bortgjort så nu känner jag mig jävligt grinig.

Ska väl diska nu och sen fundera på att börjar laga mat, är ju som dags för det typ nyss egentligen. Senare blir det förmodligen att jäsa framför teven, duscha och sen skutta i säng. Längtar till imorgon så jag kan få tvätta, haha det lät ju hemskt.. Men det är fan sant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0