Lördag idag

Imorse hämtade mamma upp oss efter elva och vi lämnade hundarna hos henne innan vi åkte mot Leipojärvi. Där tog vi skotern ut och grillade, det var riktigt mysigt! Efter grillningen så pimplade vi en liten sväng innan vi åkte tillbaka hem till Peter. Sen åkte vi hem till pappa och åt mat, efter det blev det att handla lite och vid halv åtta så körde vi Christoffer till tåget.






Och nu har min kära alltså åkt hem. Känns lite tungt även om det egentligen är fånigt för det handlar ju bara om några dagar så ses vi ju igen. Kändes konstigt att lämna av honom där och stanna kvar här nu när jag inte bor här längre. Men nu ska jag ha trevligt de sista dagarna här innan jag åker hemåt :) Har fullt upp känns det som, men det är skönt att vara borta ett tag också. Nu blir det film i alla fall!
 


♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0