Tisdag, april 19

Jag orkade duscha igår och sen gjorde jag inte så mycket tills Christoffer kom hem från jobbet. Dennis och Jesper kom hit också och det dracks kaffe medan jag höll på att hungra ihjäl. Men mat blev det till slut och vi åkte och handlade lite nödvändigt också. Sen kollade jag BB i sängen tills batteriet i datorn tog slut och sen somnade jag, halv elva igår haha... Utvilad är man idag i alla fall!


Sitter med täcket i soffan och väntar på att värmen ska komma tillbaka!

Idag har vi varit utan kallvatten kl 08-12 och nu är vi utan varmvatten och värme fram till kl 16.00. Dom håller på att byta ut nått så det beror på det. Är lite småkallt men inget att klaga över, mer än att fötterna typ fryser till is om man går utan strumpor... Vi har ju alltid svinkallt golv så ni kan ju tänka er hur jäkla kallt det är nu :P Nackdelen med att bo på bottenvåningen..

Har kollat på insynsskydd i massor men hittar ju inget i hyfsat pris.. Betalar inte typ 300 kr för nå sånt, känns lite överdrivet. Har tänkt putsa fönstrena här nån dag också, men lär köpa nå fönsterputs för jag vet inte om vi har det? Det är fullt med hundsnor på de nedre fönstrena på balkongdörren haha, bra att få bort det.. Ser inte alltför fräscht ut efter alla gånger Nova står och trycker nosen där och spanar efter katter eller att Christoffer ska komma hem från jobbet.


Idag blir det kotletter, pommes, bea och sallad till middag! :D

Ikväll blir det hockey, får se hur det går.. Blir kul att se i alla fall, hoppas det blir en bra match. Känns jättekonstigt att det är redan torsdag idag, känns som tisdag men det är väl för att jag kom hem igår så Christoffer har ju bara jobbat två dagar. Helt sjukt att över halva april har gått också.. Tiden går fort ibland, men ska inte klaga för jag vill ha sooommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0