Snart åker vi

Christoffer åkte vid nio igårkväll och skulle fixa bilen men var inte hemma förrän halv sju imorse typ. Själv så gick jag till Martin vid tiotiden och vart där till två när jag gick hem och la mig. Fick tjata upp Christoffer idag för att åka till resebyrån och boka om hans biljett. Sen handlade vi färdkost och lite grejs till middagen.

Idag ska vi äta kött, pommes, beasås och äntligen en äckligt god sallad till! Ska bli hur gott som helst. Vi ska ta och börja med maten nu och jag ska försöka kirra salladen! Sen tänkte jag hjälpa Christoffer att packa väskan och packa ner det sista jag ska ha i. Sen kanske vi hinner kolla nå BB-avsnitt om vi har tid över för vi har varken sett onsdagen eller torsdagens.

Tåget går vid tolv och det är bara att ladda för det sen då ;) Uppdaterar väl till helgen nån gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0