Vad ska man göra?

Så sjukt uttråkad! Christoffer har gått och lagt sig för en halvtimme sen och jag har drygat på honom och hoppat i sängen och haft mig haha. Men fick ge upp när han lärade sova. Tyvärr. Det är ingenting bra på teve, jag har kollat igenom typ alla bloggar och allt annat tråkigt. Vad ska jag göra? Har visserligen inte färgat ögonbrynen och duschat som jag hade tänkt göra idag men det orkar jag inte.. Får göra det imorgon. Trött är jag inte heller. Blir tokig! I och för sig skulle jag egentligen kanske ha diskat så jag slipper göra det imorgon på morgonen? Men njaaa, orkar jag? Det är ju så trååkigt. Blir väl att lägga sig i brist på annat snart så. Och hoppas på en bättre och roligare morgondag.


pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0