Halva veckan har redan gått

Nu var det ett tag sen jag skrev nånting... I måndags låg jag också i feber hela dagen, och målaren var här. Kanske inte skitrolig kombination, men det funkade. Det var inte samma målare här som jag träffade i trapphuset, han var riktigt trevlig han som var här. I tisdags lånade jag Jespers lägenhet för då var jag lite piggare, så slapp vara hemma när det målades.
 
Igår var jag och Christoffer runt på lite olika ställen och kikade, köpte nå smågrejer men inte mer än så :) Trevligt att komma ut på nått när man var rätt pigg, efter att bara ha legat i sängen mer eller mindre tre-fyra dagar. Sen på kvällen blev det en tur ut till Hamrånge/Norrsundet för att hämta grejer till Christoffers kompis. Kom hem vid tolvtiden tror jag och det vart läggdags just efter det. Var hur trött som helst för en gångs skull :)


Tände lite ljus och glodde på teve igårkväll när jag var ensam hemma en sväng

Har hittills inte gjort så mycket idag, pappa ringde för ett tag sen och jag pratade med honom. Är hungrig men vi har inte direkt nå hemma som man kan äta.. Måste handla hem lite bröd idag. Får se om C ska träna, han är rätt förkyld ännu så jag fick tvinga honom att inte träna måndag och tisdag, men misstänker att han vill träna idag :P Fast det är ju bättre att bli helt frisk, än att träna sjuk för då hinner man ju aldrig bli frisk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0