Redan torsdag!

Idag klev jag upp halv åtta för jag hade tid att passa klockan nio, ringer ändå och kollar så Christoffer är vaken vid halv åtta (haha, mammavarning?) eftersom han alltid är död på morgonen. Fast vaknar ändå så alltid till vid halv åtta typ varje dag eftersom jag är van. Så klev upp då och sen vid halv tio visade det sig att mamma var sjuk så jag behövde inte rasta Puma eftersom dom hade sovit i byn, så då var klockan innan tio och jag visste inte vad jag skulle göra.
 
Smart som jag är så bäddade jag ner mig på soffan och skulle vila lite, och vips så hade jag sovit lite över två timmar! ;) Typiskt mig.. Mamma hämtade upp mig vid tvåtiden och vi for på apoteket och jag handlade, sen hem och satt och pratade med Jonte ett tag.
 
Middag och sen iväg och äta tårta för Per fyllde år idag. Ska strax ut med Ida en sväng, kommer nog ha svårt att sova inatt eftersom jag sovit på dagen. Men det är smällar man får ta!
 

Nöjd hund blir kliad med foten haha, och lite tårta som vi fikade idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0