Sjukstuga på Kastsjö


Kartongen med soffbordet igår, vägde 18 kilo!! Hur jäkla stort som helst..
 
Blev hur dålig som helst igårkväll, orkade mig ut en gång när vi skulle köra nå folk (Christoffer var ut två gånger och körde), och sen fick vi besök till kl 22.00. Höll mig uppe nätt och jämt, och klotade i sängen klockan elva. Sen har jag sovit till 15.00 och vaknat ungefär 40 gånger däremellan kanske. Min feber har inte varit nådig inatt, har varit helt genomblöt i svett.
 
Var vaken 15.00-17.30 och lyckades få i mig en halv plätta (eller pannkaka som det heter här nere), sen sov jag till åtta och har varit vaken sen dess. Febern är bättre men jag är helt slut i kroppen och kan inte äta eftersom mina halsmandlar är så svullna. Jag har de största halsmandlarna som min läkare i Gällivare har sett, så kan typ inte svälja när jag blir riktigt förkyld. Mår illa också för att halsmandlarna nästan framkallar kväljningar. Har inte ätit ett skit idag utom plättan, två piggelin och ett eller två glas cola. Mår illa så fort jag ska äta, och annars också.. :( Christoffer är också sjuk, men han börjar bli bättre. Vi båda har feber och svettas som grisar haha..
 
Har varit tvungna att tömma kring alla fönster idag eftersom målarna kommer imorgon, tyvärr. Jag har bara varit arbetsledare (haha) men det tog på krafterna ändå.. Nu är det gjort, är dock inte så taggad på att ligga hemma i feber när det springer folk i lägenheten men vad gör man? Får se om Christoffer orkar till jobbet imorgon, man brukar ju alltid vara värst på morgonen..


Vi gick och blev lestadianer typ.. Fan vad tomt det är utan gardiner och blommor i alla rum!

Christoffer har nyss duschat och jag borde också göra det egentligen, men kommer ändå löka sönder inatt så jag orkar inte. Känner mig superfräsch, verkligen.... Hoppas man blir piggare imorgon. Nu är det läggdags för oss två alldeles strax iaf :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på er! Jobbigt att vara så förkyld :((

2012-08-28 @ 16:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0